reklama

O.N.A.

Nedávno som v práci skončil o niečo skôr a tak som sa rozhodol, že si slnečné popoludnie spríjemním prechádzkou v dave. Rušná ulica plná ľudí a obchodov ma dokonale absorbovala. Kráčal som pomaly, nemal som sa kam ponáhľať, doma ma nikto nečakal, žijem sám

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Je teplo“ povedal som si a za chôdze som zo seba stiahol môj obľubený sveter. Nebol som jediný koho májové slnko rozohrialo natoľko, že musel zo seba zhadzovať zvršky. Keď som si potrasením hlavy na jednu a druhú stranu upravoval môj nedbanlivý a zanedbaný strih vlasov, môj pohľad sa prilepil na sklo jedného z výkladov. Doslovne, prilepil sa na to čo bolo za ním. Stále kráčajúc som zrazu obdivoval nádherné ženské tvary. Lýtka nôh, krásne tvarované jabĺčka kolien, tesne nad nimi začínala štýlová sukňa, ktorá len zvýraznila nádherné boky a úzky pás. Čierny svetrík s veľkým výstrihom, z ktorého svietil obrovský golier rozopnutej bielej blúzky podčiarkol simetrickú stavbu pŕs, pliec a čnejúci sa krk. Aj napriek tomu, že som popred výklad prešiel za niekoľko sekúnd, mal som pocit, že tú nádheru som dokonale zrontgénoval a zapísal si do pamäte. Počas nasledujúcich dní som sa pristihol, že som svoj objav hľadal v dave a prirovnával ho k postavám žien, ktoré sa mi počas dňa zamiešali do cesty. Žiadna sa však do mojích predstáv nezmestila. Sediac v autobuse som pozoroval tú istú ulicu ako pred pár dňami. Teraz však pršalo a tak som len zadumane hľadel cez mokré okno. Zdalo sa mi, že dážď zosilnel a cez okná bolo vidieť len silné svetlá výkladov. Spozornel som, blížili sme sa k výkladu , okolo ktorého som pred časom prešiel s toľkým úžasom. Neuveriteľné, bola tam. Nalepil som svoj nos na studené okno a snažil sa znova čítať jej tvary. Večerné svetlá vo výklade ju urobili ešte dokonalejšou. Chcel som si však zapamätať jej tvár a tak som cez kvapky lúštil jej sánku, lícne kosti, hlboké, výrazné oči a tmavými vlasmi do polovice prekryté uši. Neviem či ma zbadala. Mal som pocit, že sa pozerala mojím smerom. Neriešil som to. Dokonale som si ju zafixoval. Myslím, že som sa v tej chvíli zamiloval a trocha sa pri tej myšlienke začervenal. Začal som s ňou chodiť, spávať, deliť sa o myšlienky. Ale všetko len imaginárne. Pripadalo mi hlúpe osloviť ju a tak som ju nosil všade so sebou len v mojej hlave. Ponúkol sa mi priateľ, že mi pomože zistiť aspoň jej telefónne číslo. Ale mne nechýbala odvaha, zamiloval som sa totiž do figuríny. P.S. Stála tam aj včera. Má však zmenenú farbu vlasov aj účes a vôbec ma nepriťahovala.

pavel chlebovec

pavel chlebovec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obyčajná schránka, obyčajná duša Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu